Henter inspirasjon og motivasjon i naturen

Flere ganger i uka kjører jeg rundt på mine terapiturer og finner både motivasjon og inspirasjon i naturen! jeg har sagt flere ganger at uten bilen hadde rusfriheten blitt vanskeligere og desidert tommere. Jeg kjenner på freden i sjelen når jeg ser noe vakkert og har startet som en liten hobbyfotograf! her er noen av bildene jeg har snappet 🙂 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Jeg har oppdatert gruppa jeg har til bloggen på Facebook! Her vil jeg poste alle nye innlegg slik at det blir lettere og følge med! Meld dere gjerne inni denne gruppa ved 

å klikke på linken! ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg