Helt utladet! En ny mestringsfølelse!

I dag har jeg fått kjenne på denne mestringsfølelsen som en gang gjor at jeg faktisk digget å stå foran ett publikum! 😬jenta med sosial angst liksom….🤭

 

En ørliten følelse av at jeg behersket det igjen og at jeg faktisk kan tenke meg å gjøre det igjen. Etter forrige runde var det helt uaktuelt å sette seg selv i samme situasjon igjen, jeg tenkte aldri mer! denne gangen tenker jeg at det gikk langt bedre og at neste gang vil det kanskje gå enda smoothere?😁

 

Er det dette som er eksponeringsterapi? 

 

 


Jeg la merke til en snedig ting i dag, jeg har jo vært med på mange fagdager før og seminarer men i dag merket jeg at jeg også forstod alt som ble sagt. Vakre og mektige fagord satt! ca 1 1/2 år tok det meg og forstå dette språket som var gresk for meg.🤭

 

Nå er jeg utladet, nå er det nok av prestasjonsangst og nerver! nå gleder jeg meg til at det forhåpentligvis blir lenge til neste gang. Det er ikke helg helt ennå, jeg skal jobbe i morgen også men nå kan jeg slappe litt mer av i kroppen!❤️

 

FOR en dag dere! 🌹

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og lg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg