Helt sinnsyke reaksjoner på det som har skjedd i livet den siste tiden

God morgen bloggen!❤️

Her startet jeg dagen med å leke taxi-sjåfør for min kjære mamma som hadde en jobb over broen. Været ute er iskaldt men jeg slapp heldigvis å skrape bil i dag!

 


Natten har vært preget av sinnsyke drømmer og er nok en reaksjon på det som har skjedd den siste tiden. I en lengre periode slapp jeg disse marerittene og jeg har på en måte blitt vant med å få sove skikkelig om natten, jeg håper det går over fort og at jeg igjen kan bruke natten til det man skal bruke den til! nemlig å sove og lade opp en til ny dag.

 


Da jeg pakket ned jula her i heimen tok jeg hele leiligheten og shinet opp her!

Nå føler jeg at jeg har orden jevnt over alt, nå gjenstår mørkeloftet våres der vi bare lemper opp ting og tang vi ikke trenger i umiddelbar nærhet.

Det har samlet seg en del ting og i dag tenker jeg og få en viss oversikt og orden på kaoset som er der oppe, det er lenge siden jeg har gjort noe som helst så jeg kjenner at jeg gleder meg til dette prosjektet som blir ett lite avbrekk i en monoton hverdag som sykemeldt.

Jeg skal ikke la den dårlige natten prege denne fine mandagen, jeg skal riste natta av meg og prøve å gjøre denne dagen bra!

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg