Helt fullstendig utslått etter en arbeidsøkt, de fleste kan kjenne seg igjen i akkurat dette!

Etter å ha hatt to nervepirrende kjøreturer frem og tilbake ifra jobb, ventet på veiarbeid og hatt en kjempedag på jobb kjenner jeg at jeg er fint ferdig. Jeg har faktisk gått 6123 skritt i dag, noe som normalt sett er lite men som nyoperert er det på kanten til for mye av det gode 😁

Det er sikkert hundrevis av ting jeg burde ha gjort men for en gang skyld har jeg en unnskyldning! «Det kan jeg ikke gjøre noe med, jeg har vært på jobb», «nei det rekker jeg ikke, da er jeg på jobb». verdens beste unnskyldning! 😁

Det er ikke ofte jeg sier nei men etter en arbeidsdag har jeg overhode ingenting mer og gå på og jeg tror mange kjenner seg igjen i følelsen!

Nå ligger jeg langflat og det tenker jeg og gjøre en stund! 😁 jeg føler at jeg har gjort alt jeg har kunnet gjøre i dag, jeg føler jeg har gitt mitt alt og det er ikke ofte jeg er fornøgd med egen innsats! 😁

 

Grytidlig i morra skal bilen innpå verksted og helt ærlig så elsker jeg bilen min så høyt at om regningen hadde blitt 50 tusen så hadde jeg sikkert klart og skrapa sammen penger bare for og få beholde den 😂 så ille forelska er jeg. 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg