Helt ærlig – Jeg kan miste alt i morgen

 

Helt ærlig så har dette vært den tøffeste uka så langt i min rusfrihet og tanken på at jeg har fri helt til fredag gir meg fred helt inni hjerterota! misforstå meg rett, jeg elsker å ha ett aktivt liv og være okkupert, jeg elsker og fokusere på andre ting en meg selv men nå innser jeg selv at jeg trenger litt tid til og bli vant med den nye “normalen”. Alle trenger litt tid på seg når store ting skjer og i akkurat dette tilfellet kan jeg heller ikke forhaste meg, forte meg fremover eller flytte fokuset, jeg trenger tiden.

❤️

 

Jeg er bare ett menneske, ett menneske med alle følelser og tanker, ett menneske som blir påvirket av alt som skjer rundt meg.  Å innrømme for seg selv at det kjæreste du har og alt du står for faktisk står i fare har vært vanskelig, at jeg har gått inni en prosess som faktisk kan riste i grunnfundamentet mitt, at også jeg kan bli satt i situasjoner der jeg tviler på min egen rusfrihet har vært en surrealistisk opplevelse. Jeg som har vært så bunnsolid i mine holdninger og tanker.

💔

Å plutselig sitte med noia og fryktelig angst røsket i dette fundamentet, min umiddelbare tanke var og fikse meg som alltid, nå har jeg ikke den fluktveien og å sitte i slike følelser unner jeg ikke min verste fiende. Jeg tror at fordi jeg har sluppet angsten så har jeg fått lov og bli rusfri i fred, om jeg hadde hatt angst hele veien hadde det blitt LANGT vanskeligere og bli rusfri og forbli rusfri i disse årene.

❤️

Nå skal jeg bruke disse fridagene til og bli vant med disse nye medisinene, jeg skal hente meg inn igjen etter denne opplevelsen og ta vare på det jeg har her, jeg skal være i nuet fordi jeg har sett hvor lett jeg kan miste alt igjen. 

💔

 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

3 kommentarer
    1. God pinsehelg 😊 Det er tøft det du står i nå. Håper bivirkningene stabiliserer seg – hvis ikke håper jeg det finnes et alternativ du kan leve godt med.

    2. Du har bare en fantastisk selvinnsikt! Og godt er det ❤️ Ta den tiden du trenger for å venne deg til medisiner, og snakk med legen hvis det føles feil! Ønsker deg masse lykke til og håper at alt blir som du ønsker ❤️🥰 Klem fra meg 💕😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg