Hell i både spill og i kjærligheten

Denne bloggen kan ikke bare handle om tunge tema og om rusen, den må nesten handle om mestringsstrategiene jeg bruker for og komme meg tilbake til ett normalt liv etter jerngrepet rusen hadde på meg, den må nesten handle om disse positive tingene vi gjør sammen for og klare dette som det teamet vi er! 

Våres hverdag og dagligliv handler ikke om rusen og disse tunge fortidene vi har bak oss, den handler om alt det vi faktisk kan gjøre FORDI vi nå er rusfri. Når jeg sitter her og skriver til dere pleier jeg ofte og skrive om traumatiske og alvorlige ting, så innimellom slagene må jeg dele disse fantastiske tingene vi faktisk gjør! disse som ville vært helt umulige om vi fortsatt ruset oss.

Vi har laget oss en ny rytme på søndager og har funnet oss noe helt nytt og bedrive tiden med! i kveld har vi vært på våres andre gang på bingo og jammen santen vant jeg 100kr og min kjære en pose kaffe. Om det var å bli rike vi var ute etter så hadde vi nok valgt noe helt annet! men vi er ute etter og bryte disse kjedelige søndagene med noe spenning og noe sosialt.

Bingo er gøy! og nå er vi hektet som de lett avhengige menneskene vi er, vi blir nok fast inventar på det faste bordet vi har funnet oss sammen med to eksperter på emnet!

Jeg kjente at jeg behøvde den avslapningen bingo faktisk er i kveld! i morgen skal jeg atter igjen til Førde og sjekke status på blodet mitt. Blodsykdommen som ble oppdaget da jeg falt ned og knakk ryggen har kontrollert og regjert livet mitt mesteparten av min rusfrie tid, men omsider ser det ut som det er under full kontroll. Jeg håper dette blir nok en positiv time på Førde sjukehus! 

Jeg vet jeg skriver det hele tiden men jeg mener det oppriktig av hele mitt hjerte! dere er fantastiske! <3 Ta vare og ha en nydelig søndagskveld videre! Masse kjærlighet til hver og enkelt av dere. 

 

(Det vakre hjemstedet mitt! Måløy)

Har dere lyst og følge med videre?

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen på facebook!  meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️ gleder meg til og se dere! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

2 kommentarer
    1. Flott å se at dere blir hekta på noe gøy og sosialt! Husker godt min mor,hun spilte bingo hver søndag og torsdag gjennom hele barndommen min. Og det ble mest kaffe ,men jeg husker hun vant storgevinsten ett par ganger. Da delte hun litt av den med meg siden jeg var alene hjemme fra seks til ni de to kveldene i uka😁. Det fikk jeg jammen opp gamle minner.
      Takk for at du deler smått og stort på bloggen din.
      Klem🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg