Helgevasken! ett sikkert tegn på at helgen nærmer seg.

Når jeg har vært borte ifra hjemmet mitt en stund og kommer tilbake så ser jeg hvor mye ansvar og plikter jeg har som jeg nødvendigvis ikke trenger og gjøre, jeg ser hvor stressende og kaotisk hverdagen blir når det hagler inn med ting jeg må gjøre og jeg glemmer helt disse tingene jeg faktisk må gjøre for og ha det bra selv. 

Ett rent og ryddig kjøleskap er en av disse tvangstankene jeg har, det er vesentlig også for matlysten. Godt tips og ta med seg videre.

Mange av tingene kommer jeg fremover til og kutte ut og heller satse på ting som viser resultater. I dag har jeg vasket kjøleskapet mitt og er igang med og vaske kjøkken, jeg trenger og ha orden rundt meg for og ikke gå på veggene, hele livet har vist meg at kaos er en dårlig kombinasjon.

Etter at jeg tømte og vasket kjøleskapet er jeg klar til og hente min kjære på jobb senere og ta ukeshandlingen, den hadde jeg ikke klart og gjort uten ett vasket kjøleskap, det er en del av tvangstankene mine og det første jeg gjør når huset skal vaskes. 

 

Dette gulvet vasker jeg med vann en skjelden gang, det tåler lite og vi tar vare på det som gull siden vi har lagt det selv. Mangler litt lister men det kommer når foringene på vinduene blir gjort.

Har dere noen rutiner på husvasken? gjør dere noe ekstra utav at det er helg? jeg har nemlig så lyst og finne noen ting man gjør når det er helg som bryter litt med hverdagen, noe man gjør og da vet man inni seg at helgen er her, om dere skjønner. 

Jeg har kjørt pappa på butikken og har bilen full i kasser med boller jeg må få ut iløpet av dagen. Også bilen trenger litt pleie som dere ser.

 

Har vært med far og kjøpt kaffetrakter og micro.
Ganske så rotete bil etter 2 hele turer til Bergen.

 

Jeg håper denne helgen blir bra! 

 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg