Helgen har vært fantastisk

Reklame | Ellos

Jeg har hatt ganske mange gode helger nå, der det har skjedd mer enn i ukene og det føles godt at jeg også har ting som jeg kan gjøre edru når det først er helg. Helgene er tid for party og det er greit å skjeie ut med alkohol og det er tid for å ha det morro. Jeg har følt jeg har gått glipp av helgene lenge, helt til jeg begynte å gå ut og ha det morro jeg også, jeg har bare ikke vært helt klar for dette før nå. Det gjør meg absolutt ingenting at andre drikker, for dem har ikke det problemet jeg har med alkoholen og det er min oppgave og tilpasse meg samfunnet rundt meg. Jeg føler meg ikke trigget av å være ute, men jeg vet at mange blir det og respekterer selvsagt det! Det er litt terapi å være ute og teste meg selv og mine egne grenser. Det er deilig at jeg kan gå når jeg ønsker det, og våkner like frisk dagen derpå 🙂

Jeg har begynt å bli veldig rastløs når det kommer til lappen min, og det er noe jeg ønsker å få litt fart på. Jeg har fått beskjed om at det ikke kommer til å skje før i August på grunn av ventelister osv, men snart er måneden her og jeg venter spent på at det er min tur! Jeg får jo kjørt hver eneste dag med sidemann, men det er noe med det! Jeg gleder meg til friheten det gir meg og at jeg kan reise dit jeg ønsker når jeg vil 🙂 jeg gleder meg til min kjære kan sitte ved siden av meg på turer og at vi kan oppleve ting vi har planlagt lenge. Dette er jo det store målet mitt, denne lappen og greier, så når jeg har oppnådd dette målet må jeg finne meg ett nytt som driver meg like mye som dette sertifikatet har gjort. Jeg liker å jobbe for noe, jeg elsker å prestere og slike ting er viktig i denne prosessen for meg. Jeg må bare finne noe som driver meg og som engasjerer meg. Det blir en spennende tid fremover for meg og jeg ser virkelig frem til det!

I dag er det tid for husvask tenker jeg! Også skal jeg hjelpe mammaen min med noe 🙂 jeg har også litt flere boller som skal kjøres vekk, så jeg regner med denne dagen også går vekk i ekspressfart 😉

Wet n Wild//InWear//IsaDora//Wet n Wild//Jacqueline de Yong

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg