Helgehandel og fiskedød

Reklame | Ellos.no

For to dager siden var jeg til Eid og kjøpte meg 2 ryddere til akvariet mitt siden vi tydeligvis ikke klarer å gjøre det selv, og forventningene var egentlig store til disse små hjelperene. Jeg tok dem nedi i den tro at dem ville vokse seg store og gå fint sammen med de andre fiskene, og etter har jeg ikke sett dem. Jeg har leita etter dem og tenkt at dem var vanskelige å oppdage grunnet farge, men den gang ei! I går fant jeg dem på bunn stein dau, og ikke har akvariet blitt noe renere heller.. Jeg tenkte at kansje miljøet i akvariet er slik at bare de hardbarka fiskene som har vokst opp der takler det. 

Jeg vet det bare er fisk og at man må regne med litt død, men det er alltid trist å måtte spyle dem i do, og iallefall for meg som er en nybegynner når det kommer til dette. Så i dag var jeg atter igjen på Eid og jeg fikk faktisk 3 fisker i en annen sort som jeg fikk prøve ut, helt gratis!  og det ser ut som livene deres varer litt lengre enn de forrige, heldigvis! Nå håper jeg og satser på at jeg ikke finner flere lik når jeg våkner i morgen tidlig 😉

Det å starte med denne hobbyen skjedde helt tilfeldig da vi tenkte på hvor koselig det ville være å hatt en liten fisk i en bolle her i stua, og nå sitter vi med ett stort akvarie og sikkert 30 fisk! Det virker å bare bli mer og mer, og jeg var ikke heeelt forberedt på å faktisk bli glad i disse smådyra mine <3 takk for god service på dyrebutikken på Eid! 

Nå har vi bunkret oss fast her i sofaen og satser på en rolig kveld i heimen våres, nå når min kjære for fullt kan ta helg og bare nyte freden 😉 vi har handlet en kjapptur, og jeg innser hvor usunn jeg er, men jeg anbefaler ikke å handle når man er sulten! God helg!

Klær fra Ellos som jeg anbefaler videre til dere leserene mine!  Både billig og bra 🙂 her med Adidas

adidas Originals//adidas Originals//adidas Originals//adidas Originals//adidas Originals//adidas Originals

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg