Helg uten dop og alkohol – Jeg søker helgestemningen –

God morgen alle sammen! 

I dette øyeblikk sitter jeg og tvinger meg selv til og skrive på det store foredraget jeg skal holde om bare en uke! jeg har fysisk tvunget meg selv til og starte og kjenner at en klump i magen bare vokser i økende styrke. Jeg ANER ikke hva jeg driver med og har aldri gjort noe slikt før, jeg kjenner at jeg burde ventet ett år eller to med dette store steget. Jeg er på dypt vann.

Jeg er ikke ett menneske som gjør ting 80%, jeg går all in eller ingenting. Prestasjonsangsten river i meg.

Det er fredag igjen og jeg føler at dagene bare går i ett, det er ingen forskjell på ukedager og helg lenger og jeg ønsker og gjøre noe med det. Jeg har lenge etterspurt hva andre gjør som gjør at dem føler at det er helg i heimen, nå har jeg satt en regel for meg selv at jeg skal stelle litt ekstra til når min kjære først har fri.

Så i dag skal jeg rydde skikkelig her innimellom når jeg tar meg pauser ifra foredragsarbeidet, min psykolog anbefalte og jobbe i 15 minutter i slengen. Jeg tenkte og prøve dette! jeg tenkte også og å kjøpe levende blomster og sette på bordet, som en helgegreie og har tatt til meg ett tips ifra en leser, nå skal jeg gå all in for og skape skikkelig helgestemning i heimen! jeg deler det selvsagt med dere. 

Ønsker dere en amazing start på denne helgen!

 

 

Liker du denne bloggen? 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg