Helg hele uka! MYE har skjedd i livet!

Hallo lesere og velkommen fredag! ❤️


Det har egentlig vært helg i mitt hode siden mandag🤭 og nå er den reelle helga faktisk her! Når man reiser og farter midt i uka så blir hele systemet satt på hode og det tar tid før man er på riktig sted mentalt! 🤭

 

Jeg prøver å lande etter seminaret på Storefjell og brukte hele gårsdagen på og komme ovenpå etter å ha fått en lang liste med ting som måtte gjøres bare på disse små dagene borte 🫣 det er tydeligvis lite som skal til! Og det skjer fort! 😅

 

Jeg går inni helga med sommerfugler i magen og en spenning over fremtiden!😁

 

Jeg har jo blitt tilbudt jobb, har en eksamensoppgave som venter meg og har tatt helga på forskudd hele uka. Det kan faktisk ikke bli mer spennende dette livet ❤️

 

I går fikk vi mer en nok av å fryse i egen heim og kjøpte oss ny vifteovn som vi kan feste på veggen hjemme, jeg gleder meg til å komme hjem til ett varmt hus!🤭 Helga må brukes til skolearbeid og jeg tenker å sette alle kluter til og faktisk jobbe! 2/2 eksamener dette semesteret og det skal bli en SANN glede å ta juleferie i år kjenner jeg 😅 Den kan faktisk ikke komme fort nok!🤭

Nå er det iallfall helg og den skal nytes til det fulle! Ha en magisk start på helga venner ❤️

 

 

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken

https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg