Hele uka med favorittdager <3

Det er vanskelig å finne en favorittdag når absolutt alle dager i uka er så fantastiske, og det er godt å ha kommet til ett punkt der man ikke graver seg ned i det negative lenger, og heller ser fremover. Det er så lite som skal til for å velte dette lasset mitt skjønner dere, jeg er sårbar og veldig utsatt om noe skulle skje, og er helt fullstendig avhengig av trygghet. Jeg aner ikke hvor det kommer ifra men om det blir en smule utrygt for meg rundt meg så går jeg av skaftet og mister helt bakkekontakten, jeg føler jeg blir kastet rett tilbake der jeg kom ifra og blir helt knust og desperat etter å få det trygt igjen. I guess det er barndom oppvekst og alt jeg har opplevd som har satt sitt preg, og jeg prøver å leve med denne skavanken også.

Jeg føler ting har blitt lettere, selvom jeg selv IKKE har blitt det! Og jeg er fortsatt hele 80kg og kuren med steorider preger fortsatt kroppen min, på tross av at jeg nesten ikke spiser og er så aktiv jeg klarer å være! Om jeg ikke hadde hatt det såpass bra med meg selv ellers ville dette tynget meg mer ned enn det gjør, og jeg håper det blir lettere fremover og at smertene i rygg avtar 🙂

Nå sitter jeg her og nyter den første kaffekoppen og klokka er over 12 på dagen, og slik har det vært en stund nå, jeg går utfra at lediggangen min slår ut med at jeg freeaker ut med å sove lenge og koser meg med det 🙂 i morra skal jeg reise helt til Folldal og hente en hund (ikke til meg selv), så da får jeg skikk på denne døgnrytmen min forhåpentligvis! I kveld er det gruppe igjen, og jeg kjenner jeg gleder meg etter denne uka med så mange opplevelser <3 det er litt lettere når man har hatt det bra enn når jeg bare sitter og gråter.. hehe.. crybaby!

Det og åpne seg om det som trigger, gjør livet vanskelig eller ting en har opplevd man fortsatt sliter med letter litt på trykket, det er noe med det å si noe høyt til noen man vet forstår. Jeg går ifra denne gruppen hver eneste uke med lettere og ledigere skuldre og med mer kontroll over min egen situasjon, man rydder på en måte opp for den nye uka man skal ta fatt på, og det er godt å ha noen å støtte seg på! Slike grupper er litt misforstått tror jeg, og det er synd! Dette fungerer for meg, og jeg akter å fortsette i mange mange år fremover 🙂

Håper dere har en superduper Onsdag alle sammen <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg