Hele kroppen er fylt med en kvalmende spenning!

Hele kroppen er fylt med en kvalmende spenning!

 

Forventningene til denne dagen har vært så skyhøye at jeg har hatt elleville drømmer i hele natt. Det pleier og være sånn hver eneste gang en stor dag står for tur, det er som om underbevisstheten min prøver å forberede meg men jeg syns den kunne latt meg slippe mareritt av verste sort allikevel.

 

Morningen har vært merkelig, den har vært mer aktiv en ellers og jeg har aldri vært raskere ned alle etasjene og i dusjen som i dag. Nå har jeg hentet maten jeg skal servere når datteren min kommer og har gjort meg klar for åpning av loppemarkedet på Raudeberg! Nå har vi en time på og gjøre de siste tingene her i heimen før dagen virkelig smeller!

 

Savnet etter barna klarer jeg ikke å beskrive med ord, det er som om en stor del av meg mangler. Jeg har liksom fikset hele resten av livet, alle delene er reparerte men den største og vesentlige delen vil alltid mangle der. Jeg kan ikke fikse det som er gjort og all tiden som vi mistet men jeg kan sørge for og være den beste utgaven av meg selv resten av livet og prøve å være der så mye som jeg får lov. Halve meg er borte og det vil det alltid være, en livslang sorg som aldri vil bli bedre og jeg må bare lære meg og leve med den.

 

Nå er sommerfuglene i magen store som jetfly, jeg springer rundt meg selv og har glemt det jeg skulle gjøre idet jeg kommer inni rommet, ja dere skjønner hva jeg mener. I dag er jeg meget distre og ikke nedpå jordkloda det slag! 

 

 


👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken

https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg