Hele humøret mitt ble ødelagt i går, som en smadret snøball i bakken…

Siste dagen på jobb er fullført og helga er her!😁

Helga jeg har lengtet etter hele uka!🤭

I morgen reiser vi av gårde til Florø der vi skal ligge på hotell og delta på Årsmøtet til Rusettervernet Sogn og Fjordane!❤️

Igjennom hele arbeidsdagen har jeg sjonglert mellom eksamensskriving, talen til i morgen og den faktiske jobben min! 🤭

Jeg har konstant flere saker på gang i mitt eget hode og jeg trøster meg med at dette bare er midlertidig, ingen kan gå slik over tid.😅

For å si det mildt så merker jeg nå etterdønningene av å slutte på ADHD medisiner, gå på skole og jobbe samtidig.

Nå har vi kasta kjolene mine til vask og jeg er snart klar for og pakke bagasjen og kjenner på at reisefeberen bare stiger

Hele humøret mitt ble ødelagt i går, som en smadret snøball i bakken…😞

Jeg kjenner det ennå hvor nedtrykt man kan bli og hvor påvirket man blir av dem man har rundt seg, jeg lærte meg en god lekse! å ta avstand og respektere mine egne grenser.

Nå gleder jeg meg over å ha fri og jeg gleder meg over tanken på at vi får møte hele familien vi har valgt selv i morgen. Først litt hvile så er vi klar!😁

Ønsker dere en magisk fredagskveld venner, i morgen skal jeg være mer aktiv på bloggen! ❤️😁

Bensin må vi ha når vi pendler til jobben! 🤭 snikfotografering
Lunsjen i dag 😁

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg