Heldig om man kommer seg hjem hel! Med livet som innsats

Jeg er så lei av kjøreforholdene og det forbanna været her på Vestlandet! Jeg er så lei av å tenke at jeg er heldig om jeg i det hele tatt kommer meg hjem levende så ofte som den siste tiden og jeg er SÅ lei av mennesker som ligger bak og presser på! På tross av null sikt og 0’føre! 🥵

 

Og enda er det en times tid til jeg er hjemme! 😩

 

 

 

Nå skriker hele meg etter lysere og varmere tider! Det er så ubehagelig og kjøre bil på denne årstiden her, spesielt for nye sjåfører som meg selv. Gi meg litt godt vær, vær så snill? ☹️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg