Hekseskudd og dårlig form

Annonseinnlegg

Jeg håper VIRKELIG att dette er noe forbigående og at dette vil gå over fort, men i det siste har jeg slitt en del med hekseskudd når jeg beveger meg, og jeg er redd jeg har tatt meg for hardt ut for tidlig med tanke på ryggen.
Jeg er så klar for å se forbedring at jeg forhaster meg og gjør altfor mange ting iløpet av dagen. Ønsket om å komme seg i jobb og aktivitet igjen er så stort at det fyller hele meg, og det hadde vært SÅ deilig å komme seg ut om dagene og føle seg nyttig! Følelsen du har når du legger deg, når du er sliten og du vet at du har en grunn til å være trøtt er KRAFTIG undervurdert. Nå føler jeg bare at jeg er på vent her, og dagene blir trøttelig like. Jeg får ikke ut den energien jeg bærer på, jeg våkner midt på natten og står opp på grunn av at jeg er søkkvåt i svette, så når en ikke får sove skikkelig i tillegg så blir dagene lange. Jeg er bare glad at humøret mitt har holdt seg så bra som det har, og jeg er med så godt mot 🙂 hadde jeg fått en negativ tankegang nå så vet jeg ikke hvordan hverdagen hadde blitt…. mer trist enn den er nå! Det er iallefall sikkert.
Jeg krysser alle fingre og tær for at disse hekseskuddene ikke blir permanente, for da vet jeg ikke hvilken arbeidskraft jeg skulle stå for i fremtiden. Jeg må bare trøste meg med at det ikke er såå lenge siden operasjon, og at dem på sykehuset vet hva dem gjør.
Ikke har jeg komt igang med fysio som legen anbefaler heller, siden nav har så lange saksbehandlingstider på søknadene sine, så ser jeg meg ikke råd til å betale for taxi frem og tilbake og behandlingen. Enda. Men håper det ordner seg så jeg får litt muskelkraft å gå på, for den er helt fraværende i skrivende stund.
Jeg gleder meg bare til dette kapittelet er over så jeg kan gå videre i livet mitt, gjøre som jeg ønsker og være en ressurs isteden for en byrde. Ikke at jeg føler at dem rundt meg ser meg som en byrde, men det er så mange ting jeg har lyst å gjøre 🙂
Håper blodet mitt stabiliserer seg så jeg slipper flere blackouts, og jeg slipper å bekymre meg for formen i morgen.
Jeg har egentlig ingenting å klage over, men det bekymrer meg at jeg får hekseskudd nå, og er redd det blir permanent!

I natt våknet jeg kl 02 i en pøl igjen og fikk ikke sovet lenger, så denne dagen blir lang! Kjøring, og 2 møter så er bare å peise på med kaffe kjenner jeg. MEN denne dagen skal bli bedre enn i går!
Ha en fantastisk tirsdag alle lesere <3

Annonse fra gymgrossisten siden jeg må ut i trening nå etterhvert så alt fra steoridene ikke forblir fett etter musklene går bort. På tide å få kroppen tilbake så jeg føler meg sunn og frisk også der! Anbefaler deres produkter! Og denne har jeg selv! C4 som gir bedre trening. 😉


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg