Heimen vår blir aldri den samme igjen

Good evening bloggen!😁

 

Dette har vært en merkelig dag, der jeg har “rydda ut” de to dyra mine, både fisken og katten sine mange saker har blitt pakket ned og satt bort egentlig for og slippe og tenke på dem hver eneste gang vi ser tingene deres. Tingene til Pus er satt i kjelleren i påvente og i tilfelle han bare spiller oss ett pek og kommer tilbake igjen, vi er veldig KLAR for å få han hjem i god behold.❤️

Jeg har tatt tilbake kontorplassen min og har prøvd og gjøre “Plassen til fisken” til ett koselig sted, og har vært på Europris og kjøpt kasse til alle tingene hans, dem som driver butikken må undre seg over hva jeg skal med alle disse kassene, for det er ikke få jeg har vært og handlet og samtlige står på loftet organisert som jeg er! 😂 ingenting blir kastet opp dit uten lenger. “Plassen til fisken” blir aldri den samme igjen uten han.❤️

 

 

Jeg har også vært og hentet en ovn til foreldrene mine, begge ovnene våres gikk ad dundas på samme tid så nå er begge skiftet ut med noe som virker, jeg skal love dere at frustrasjonen var stor i vinter da vi satt her uten og frøs. Derfor lønner det seg og ha forsikring!😁

Min kjære jobber og jeg er hjemme og suller i heimen våres, jeg ser ting hele tiden som jeg ønsker og gjøre noe med eller endre, jeg har det faktisk ikke så verst når jeg har litt tid for meg selv, tross alt. Nå skal jeg fortsette videre med prosjekt “hjem”, nyte kvelden og gjøre akkurat det jeg vil! ❤️ 

 

Ingenting blir kastet på loftet lenger uten å være i kasser. Organisert som vi har blitt.
Vært og trøsteshoppet

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg