Heia Sophie Elise og andre som har baller til å ytre seg

 

Den siste tiden har det stormet rundt norske bloggere og det har vært store sterke og stygge ord som har blitt vekslet imellom mennesker som jeg før har hatt stor respekt for! Jeg har fulgt med på forskjellige bloggere i mange år, og er ikke flau over at jeg liker å følge med på slikt. Men nå syns jeg virkelig at grensen er nådd!
Vi jenter skal bygge hverandre opp, og rive ned hverandre med skjellsord og kommentarer på hverandres utseende! JAA hun har forandret på kroppen sin, JAA rumpa hennes var for stor og såg rar ut. MEN det er hennes kropp, og jeg er HEEELT sikker på at hun har hørt alt dette ifra før! Jeg er sikker på at hun har flere tusen stygge meldinger i innboks hver eneste dag ifra mennesker som ønsker å trykke henne nedi dritten for hvordan hun ser ut. Noe som igjen gir meg en følelse av dyp tristhet! Hun er ett menneske, og jeg hadde aldri klart dette presset. Tenk å være under lupen til dømmende mennesker døgnet rundt og i tillegg klare å bygge seg opp som hun har gjort! Det er IKKE mange i Norge som klarer å holde seg så populær og upopulær over så mange år, og hun virker som ett omtenksomt menneske med beina godt plantet på jorden. Aldri har jeg hørt henne oppfordre noen til å forandre på utseende sitt, men hun har vært klar på sine meninger om at for henne er dette det riktige, så hvem er vi til å dømme? Hvem pokker bryr seg om at hun velger å legge seg under kniven for å forandre på noe hun betaler og svir for selv? Det påvirker da ikke mitt liv det vell? Så da har jeg da ingen grunn til å blære utav meg stygge ting om denne fine jenten som virkelig prøver så godt hun kan. Jeg er imponert over hvor underholdende Sophie Elise er, for jeg har bare sett henne igjennom bloggerne, men hver eneste gang hun dukker opp på skjermen i andre sammenhenger, så blir jeg inponert over hvor reflektert denne unge jenta er, og hvor hardt hun går inn for å være tilstede og gjøre sitt beste i programmene hun er. Hun virker som en meget profesjonell jente som er jævli sterk som ikke lar alt dette knekke henne.
Syns det er KJEMPESYND at folk skal måtte slutte å blogge eller ytre seg her i samfunnet våres bare fordi disse netttrollene ikke klarer å dy seg, og bare MÅ spy ut eder og galle bare fordi dem har ett så kjedelig liv selv! Vi har mistet en stor blogger bare fordi vi ikke klarer å passe kjeften våres og har valgt å tråkke ned en ung jente som allerede har ett dårlig selvbilde.
Jeg håper vi er stolte!
Heier på deg Sophie Elise, og ønsker deg all lykke fremover. Jeg håper at å slutte med bloggen gir deg den roen du trenger og jeg kommer til å savne bloggen din men håper at du ikke slutter med tvopptredener, for du virker som en hærlig jente <3

 

 

5 kommentarer
      1. Hei Måløy! 😊 god morgen. Ja jeg tar bilder av mobilen da jeg ikke har dette bildet på padden 😊 bilde ble tatt i forgårs da jeg var ute en tur, omsider 😊 tusen takk for kommentar på bloggen min! <3 håper du får gleden av den i tiden fremover 😊 ha en strålende mandag og en kjempeuke!

          1. Er så enig med deg Monica.. Synes og det er forkastelig at en går til angrep på ei lita jente på 25 år. Jeg kan med hånden på hjerte si at jeg har gjort mye i min ungdom og i 20 åra gjort mye, sakt mye jeg aldri skulle gjort. Vi må begynne å snakke positivt om hverandre og gi hverandre en støttende hånd klapp på skulderen osv.

            1. Ja det er virkelig sant Charlotte! Det virker som det er lov å angripe på grunn av at hun har valgt å være en offentlig person, og folk forventer hun skal tåle alt. Jeg føler med henne 😟.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg