Hatere og mobbere bryr jeg meg ikke om

God morgen bloggen ❤️

Dette blir en sorgens dag når vi må reise ifra alt vi har her i Bergen, som alltid er det helt forferdelig og tenke på at vi skal dra avgårde igjen i dag. Vi skulle hatt mange uker! 😁 Å våkne til solskinn er noe kroppen bare har verket etter og ute skinner sola som aldri før. Jeg har faktisk prøvd å lure meg selv til og tro at i Bergen, der skinner sola alltid 🌞😂

 

Pappas hofte er på plass igjen! Etter masse morfin klarte dem og få den på plass, heldigvis! Så nå avventer vi beskjed om hva som skjer videre 🤞 hell i uhell at faktisk mamma var hjemme og hørte skrikene! Grøsser med tanken på hvor mye aleine han er i huset og hvordan det ville bli om mamma var på jobb som hun pleier. Det gagner ingen å tenke slik men tankene kommer.

 

I morgen er det tid for jobb igjen og jeg går tilbake til og jobbe 50%, det blir trist og være der så lite men jeg er heldig som har en jobb og gå til. Snart blir det skole og sikkert massevis og gjøre 😁 jeg trives best når jeg er litt opptatt 😁

Nå skal vi bare nyte de siste timene her før vi farer tilbake til Måløy og livet vi har bygd oss opp ❤️ Livet ❤️

Jeg ser forresten at visse mennesker ikke klarer og la være og fokusere på meg, skrive om meg og det virker rett og slett som om noen har fått helt oppheng på meg. Det er synd at livet er så tomt at jeg blir det noen skal henge seg oppi. Jeg føler med deg.

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Riktig god tur hjem, og kjør forsiktig! Og lykke til videre med jobben og studier, etter som jeg forstår. Så kjempebra hvis du fikk til å starte opp i høst, da! Det er en glede å lese bloggen din, og du inspirerer mange til å ta tak for å bedre sin situasjon. Tusen takk for det! Klem. 🥰🤗😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg