Hasj lukt og romantisk stemning på Mallorca i dag

Rar overskrift?😂

 

Det var temmelig rart for oss også å sitte og spise og oppdage hasj lukt rundt oss med jevne mellomrom, det er nemlig lovlig her men alle alarmbjeller ringer i meg med det samme jeg kjenner den.🤭

For ei enkel jente ifra bygda er det rart at mennesker åpenlyst røyker slikt på gata, hjernen klarer ikke å koble at det er lovlig. 🤭

 

Jeg kunne faktisk vært politi, jeg lukter det på lang avstand og har noen antenner som gjør det vanskelig å lure meg når det kommer til slike ting. Jeg er nok litt skadet av fortiden min, jeg blir egentlig litt urolig av slike situasjoner så vi spiste opp og gikk oss en runde. Jeg velger mine kamper, jeg trenger ikke å oppholde meg på slike steder og har det privilegiet det er å velge. Ikke det at jeg dømmer noen, alle velger selv. ❤️

 

 

Vi har vært på taket i noen timer og nytt alkoholfri drink og jeg har faktisk fått lest noen sider i boka jeg tenkte å lese ut på denne reisen! 😁 vi har fått oppleve så mange ting her på bryllupsreisa våres at jeg tror det kommer til og ta lang tid og prosessere det hele, katedralen i dag var bare helt mektig! gamle Mallorca såg ut som ett glemt sted som var bortgjemt og litt hemmelig.❤️

 

Det har vært veldig varmt i dag og vi har faktisk sett mennesker svime av på gata, jeg som trodde at jeg ville tåle dette veldig dårlig klarer meg faktisk ganske så bra så lenge jeg kjøler meg ned med jevne mellomrom. Tempen har lagt på 32 igjennom hele dagen så det skal noe til å tåle det, jeg tror kroppen tilpasser seg etterhvert, jeg klarer å gå lengre avstander nå en de første dagene. 

 

Jeg tror rett og slett at jeg må lage ett sammendrag av alle opplevelsene når jeg kommer hjem! ❤️ det er så mange og det skjer noe hele tiden.

 

Det er litt stygt å si det, men jeg gleder meg hver kveld til at sola skal gå ned og at vi bare kan slappe av  🤭😂 Det blir lange dager med mye reising om man skal oppleve alle disse ulike stedene på denne øya her.

 

I morgen er planen og bare nyte taket på hotellet, det er så mye enklere når man har alle tingene sine i nær rekkevidde og kan gjøre som man vil. 😁

 

Nå blir det deilig med kveld kjenner jeg! Få landet litt etter en dag med mange opplevelser som vil bli minner for livet ❤️

 

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg