Har jeg vært på tidenes fyllefest?

God morgen venner og velkommen mandagen som kom som kasta på meg!🤭

Hodet føles ut som bomull og faktisk føles det ut som jeg har vært på tidenes fyllefest 😅

I dag er jeg ikke helt klar for ei helt ny uke altså!🤭

Jeg er sliten men det får ikke hjelpe, nå venter hverdagen igjen og i dag er jeg fullbooket.😬

Stova skal være åpen ifra 10-12, jeg skal på skole ifra 12-14 og klokka 14.15 skal jeg til tannlegen. Jeg må også hente bilen min som vi parkerte i sentrum da vi reiste til Bergen.😅

Denne dagen får gå som den går, jeg får ta en ting av gangen!😁

I natt har vi sovet på de nye putene vi kjøpte i Bergen, jeg fikk startet prosjekt “Soverom” litt tidligere enn planlagt! nye puter og nytt sengetøy gjor susen, nå venter bare alt det andre.❤️

Jeg ønsker dere en fin start på uka og jeg håper at dere er langt mer våkne en det jeg er. Denne helga har vært ellevill! 😳 det vil ta tid å få henta seg inn igjen 🤭

 

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg