Har det bikket helt over for meg?

Hadde noen fortalt meg for ett år siden at jeg en dag ville henge opp julegardiner i begynnelsen av november for og piffe opp hverdagen så hadde jeg trodd at vedkommende hadde gått helt ifra forstanden, alle vet hvor intenst jeg har hatet julen og etter de siste dagene så forstår jeg meg selv veldig godt. Jeg prøver og bryte en negativ spiral, bryte utav ett dårlig mønster og prøver som alltid og presse meg selv oppover. .

HVER eneste år skjer det store negative ting RETT før jul og selvsagt prøver jeg i mitt indre og skylde dette over på jula, som ikke har noe som helst med saken og gjøre. Det er greit og ha noe å skylde på ikke sant? 

Dette året aner jeg ikke hvor vi skal feire eller om vi i det hele tatt vil være her, fremtiden er uviss og jeg aner ingenting, men akkurat i dag kan jeg faktisk dra noe positivt utav å henge opp julegardiner i begynnelsen av november og jeg må si at denne julemusa jeg har plassert rett ovenfor tv’en rett og slett gjør meg i godt humør.

Jeg er ikke typen til og forbli nedi det negative hullet, jeg karrer meg opp igjen men denne gangen merker jeg hvor tungt det faktisk er… når ballongen først sprekker så koster det litt ekstra å få pumpa den oppigjen, for og si det rett ut. De siste dagene har revet og slitt i meg, energien er helt nedpå nullpunktet men hva kan jeg vel gjøre med det?  enten kan jeg forbli nedi den berømte kjelleren eller så kan jeg ta tak i meg selv og fysisk kaste meg i overetasjen igjen.. 

Noen ganger suger livet! ja drittdager kommer og alt skjer på en gang, noen ganger hjelper det faktisk og si det høyt og klart, men noen positive ting skjer alltid, uansett.. Det handler bare om å se dem selv når alt er mørkt. 

 

Liker du denne bloggen? 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

12 kommentarer

Siste innlegg