Han stod opp ifra de døde! -reisefeber!-

God morgen bloggen!🌹

Det så lenge mørkt ut for denne reisen våres da jeg våknet til rare lyder i går og Sebastian som var dårlig, vi tenkte å utsette turen til han var på beina igjen og nesten omtrent når jeg hadde skrevet siste innlegget i går spaserte han rett i oppvasken og vasket opp, han stod opp ifra de døde 😳😂

Nå har vi stress-pakket og jeg har aldri sett Sebastian så aktiv på morran!😂 ett julemirakel har skjedd as we speak!😁

Nå venter en lang reise til Bergen by og jeg er ekstremt glad for at kulden og snøen er borte for en stund, jeg hadde ikke kjørt denne turen for bare noen dager siden når det var såpeglatt og ett forferdelig føre ute.

Åååååå! så vi gleder oss!😁 det har alltid vært en drøm å være i Bergen idet nyttårsrakettene smeller, i år blir drømmer realisert! dette blir en spennende dag! 😁 gleder oss til å dele det hele med dere her på bloggen som ligger på 3.plass på topplisten i dag! ❤️

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg