Han er sammen med en blogger

 


Uansett hvor vi er eller hva vi gjør er camera med oss og i dag har min kjære vært fotografen. Jeg har pirket på han mange ganger og jeg glemmer ofte at han ikke ser det samme som meg til enhver tid 😂 det har blitt noen episoder der han rett og slett blir oppgitt! Men i kveld har vi vært vitne til noe helt fantastisk og jeg kunne ønske jeg hadde masse tid til å være den hobbyfotografen jeg føler jeg har blitt!

Vi er ute på langtur med alle koronatiltak som finnes 😊 det var helt fantastisk og bare komme seg bort litt og flytte fokuset over på noe annet for en dag ❤️ Nå bærer turen hjemover og det ser ut til å bli en lang tur på glatta 😊

 

Jeg føler jeg har gått med spente skuldre den siste tiden og husker faktisk ikke sist jeg var så avslappet! Denne dagen var kjærkommen for oss begge ❤️

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg