Halshugd på sosiale medier om man er ekte

I går viste jeg på åpen blogg hvordan huset her faktisk kan se ut når formen er helt i kjelleren og tok dere med bak fasaden. Jeg er opprørsk og alle snakker så varmt om hvor forståelsesfulle og varme vi mennesker har blitt, og at det ikke lenger er så stigmatiserende og være en sliter i samfunnet våres. ALT tydet på at vi er minst like dømmende i dag som for 10år siden, og at vi mennesker helt glemmer medmenneskeligheten idet vi setter oss bak skjermen og er på sosiale medier. Det haglet inn med meldinger og kommentarer og jeg valgte til slutt og ignorere de negative og bare fokusere på disse menneskene som tok seg tid til og vise meg støtte. 

Jeg ønsket og se hvordan det forandret seg idet man viser noe som ikke er innafor normalen til alle, jeg ønsket og se om tonen i kommentarfeltet endret seg og det kan jeg love at den gjor! flere hundrevis med kommentarer på bare en time. Jeg skal ikke svartmale det hele, for jeg fikk faktisk mange støttende kommentarer men jeg klarer ikke og forstå disse som entrer denne verden her inne og får ut eder og galle på mennesker som aldri har gjort dem noe galt. 

Når jeg valgte og opprette denne bloggen valgte jeg også åpenheten og ærligheten, men jeg kjenner at det stritter litt imot når man får den type respons. Jeg forstår veldig godt dem som ikke våger og eksponere seg for slikt og heller pynter på fasaden, jeg akter og ikke gjøre dette og heller få kritikk.

Lets get real! jeg har rusa bort 18år og tenker ikke å rote bort resten av livet mitt til og være fake på internett, her får dere sannheten og om det ikke er spennende nok så får det bare være.

Ha en superduper fredag kjære gode leserene mine! hva er deres planer for denne helgen?

Man får det ikke mer ekte en det her! 

Tusen takk til dere som tok dere tid til å spre positivitet oppi det hele! jeg tar til meg alle disse fine kommentarene, og overser disse negative.

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

8 kommentarer
    1. Det er helt utrolig hva enkelte får seg til å skrive 😢. Ønsker deg en fin dag og god helg 💐

    2. I det minste vet man hvor de fæle folka befinner seg. Hjemme. Bak et tastatur. Tenk om folk var så slemme i virkeligheten?

      Min helg blir tilbrakt på sykehus. Strikking, kaffe og litt turgåing.

      God helg til deg

    3. Nå poster du jo i alle grupper på Facebook, uansett om det er relevant eller ikke. Og i en gruppe med fokus på Interiør Inspirasjon, kan man ikke forvente at folk blir inspirert eller klapper, når det er snakk om å dele kaosbilder med rot, søppel og skittentøy.

    4. Å kjære deg ..det er et stort antall mennesker som tviholder på at utsiden skal være et glansbilde, alt må til en hver pris se perfekt ut…og nåde dem som viser en annen sannhet.
      Sannheten er jo at vi alle har dårlige dager…og uker…og at det av og til ser ut som en katastrofe rundt oss…..men det skal være en ” hemmelighet”
      Og jeg tror ( altså noe jeg tror og ikke kan dokumentere) at spesielt bloggere på tidlig 2000 tallet fikk gode tider med å blogge om det “perfekte”
      Sannheten er ok, bare den ikke kommer for nært.
      Hæ en fin dag.

    5. Jeg forsvarer absolutt ikke alle stygge kommentarer du mulig har fått, jeg har heller ikke lest noe særlig på svarene.
      Men må si jeg selv reagerte da du la ut bildene (uten å kommentere noe der). Men når du fremstiller svarene du har fått som at du har blitt mobbet, tenker jeg det kan ha noe om hvor du legger ut ting også.
      Når du poster et bilde av et rotete hjem i en gruppe for «interiør og inspirasjon» blir det jo helt feil. Jeg er selv mye der inne får å lete etter inspirasjon til i interiør. Ser nok rotete hjem ellers og trenger ikke se det i en gruppe for inspirasjon.

    6. Bare vær ekte, det er mangelvare i dag.
      Folk legger bare ut så perfekte liv at man vet at det ikke er ekte.
      Derfor ble jeg deilig overrasket når du la ut dine bilder med kaoset, for det er det faktisk ikke mange som tør.
      Det er faktisk de ekte som blir størst❤️❤️
      You go girl.
      Vær velsignet❤️🙏🏼❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg