Hallelujah! det er helg!

Ettermiddager på onsdager der vi begge jobber er ett sant puslespill! 🤭 Vi må kaste i oss noe enkel mat, stelle oss og dra videre for og ha etterverngruppe. Alt må skje til riktig tid og alt må klaffe!😅

Jeg har fått ny turnus og hadde onsdagene fri i fjor, jeg merker at onsdagene ikke er de samme lenger men i kveld kan jeg tenke at det er helg etter at jeg er ferdig! Himmel! ❤️😁

 


Jeg har faktisk fri helt til tirsdag ifra jobb men har undervisning på faste dager. SÅ mange dager til og gjøre alle disse tingene jeg faktisk ikke rekker ellers! 😁 dem skal nytes og jeg har mange ting på gang, som alltid.

Det blir rene  skjære lykken å legge seg på sofaen i kveld og vite at jeg kan ligge så lenge jeg vil! jeg pleier og grue meg til slike friperioder men denne gangen ser jeg ganske så lystbetont på det❤️ Å studere i tillegg til jobb er ingen spøk!

 

Nu kjører vi i gang gruppe! ❤️

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og lg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg