Halleluja det ordnet seg for oss!

Herrelighet! 😳

 

Jeg vet at jeg er styrete og gjør ting større i mitt eget hode, noen ganger er jeg min verste fiende og jeg har i dag sett for meg ett helvetes styr på tirsdag med oss gående her på Mallorca uten mål og mening 🤭

 

Jeg som tåler varmen dårligere en min kjære ektemann, sint som ett lemen 😳 Ja jeg har vært litt småstressa i hele dag 🤭 Alle disse scenarioene om at siste dagen ville fargelegge hele reisa og bare bli ufattelig stressende. 

 

Lettelsen jeg nå føler er ubeskrivelig! ❤️

 

 

Før hadde jeg aldri i livet våget å poste ett slikt bilde. Jeg har alltid slitt med å være altfor tynn og spiseforstyrrelser har alltid vært en del av meg. Jeg har aldri vært tyngre men heller aldri vært mer lykkelig og tilfreds i livet.

 

Vi får forflytte oss til ett annet rom på tirsdag og har med andre ord ett safeplace helt til vi blir hentet til flyplassen!😁


Jeg vet at jeg er tullete men min flyskrekk er ekte og det siste jeg trenger er flere ting å stresse over på avreisedagen. Nå kan vi se frem imot to hele dager til med sol og varme og ikke minst faktisk slappe av!😁❤️

 

Det var rett før jeg hoppa over disken og kyssa han 😂

 

 

 

 

Nå har vi fylt opp kjøleskapet med massevis av drikke og spist middag på thairestauranten!❤️

Jeg har også fått ut rastaflettene etter å ha blitt brent i hodebunnen, jeg har aldri følt meg så skitten som med noen dager uten å kunne dusje håret.😳😬

 

 

Vanskelig å ta bilde av sitt eget hode

 

 Nå som alt har ordnet seg ser jeg frem til å slappe helt av i kveld og bare ta det helt med ro! ❤️ i morgen reiser vi tilbake til den første stranden vi besøkte! Palma Nova Beach frister til gjentakelse og den beste maten spiste vi faktisk der. Vi har febrilsk prøvd å leite etter Fajitas men har ikke funnet noen andre steder en ved siden av denne stranden.😁

 

Om det ikke hadde løst seg hadde jeg nok ikke gått med på en dag til med solslikking, jeg hadde nok ikke funnet roen uten denne gode beskjeden.

 

Nå skal jeg nyte kvelden ilag med favorittmennesket mitt og lade opp til to hele deilige dager her på Mallorca, jeg skal helt ærlig si at 8 dager er nok.🤭

 

Ønsker dere en fantastisk kveld!❤️ jeg håper dere er sammen med mennesker som gjør dere godt, det er det viktigste

Natta venner, tusen takk for i dag 🌹

 

Litt solbrent?

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg