Grove feil med den nye Iphone 14

I disse dager driver jeg på med ett storprosjekt i heimen!😁 jeg tar jula inn og har meg ett skikkelig raid for å ordne opp og rydde! det er rart hvor mye som samler seg, i kriker og kroker og jeg er ikke fornøgd før jeg er helt ferdig!😁

I går tok jeg en video av telefonen min, jeg har nemlig gjort en storinvistering og kjøpt meg den nyeste Iphone 14! det er en kjent sak at det er en feil med disse nye telefonene og det merkes når jeg skal ta bilder og må vente i flere minutter før kameraet kommer på, det passer dårlig når man skal ta bilde i full fart, for å fange øyeblikket, man er alltid for sein når det virkelig gjelder men har blitt noe jeg kan tolerere siden det er lovet at dette skal bli fikset.

I går gikk jeg innpå Snapchat og opplevde det samme jeg har gjort flere ganger, telefonen regelrett gnistrer! 😳 det kommer klikkelyder og bildet blir diffust. Når man invisterer såpass mye penger i noe så forventer man også at det når opp til forventningene, de var skyhøye i dette tilfellet men jeg kjente allerede første dagen at jeg ble skuffet over denne nyanskaffelsen.😕

Nå starter prosessen med og klage, jeg HATER slike runder!😳 Jeg kunne ønske jeg kunne lagt inn videoen jeg tok her, men det er det ikke mulighet til men jeg deler den i gruppa til bloggen på Facebook.❤️

Det verste med det hele er at jeg nesten har betalt ned denne telefonen og kjenner at jeg skulle ha ventet med å betalt til jeg er sikker på at det løser seg. Det er snakk om mye penger. 😕

Usj jeg vet ikke men vil egentlig bare advare andre som vurderer og gjøre samme inviseringen! 

 

Fikset julestemning på kjøkkenet i dag 🎅🏻

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg