Grip dagen og gjør det beste utav den venner

Saturday morning fever yeah!😁❤️

Sola skinner utenfor det skitne stuevinduet vårt og Sebastian jobber ekstra i dag, jeg sitter her og bare nyter freden og undrer meg over hva vi skal bruke denne deilige dagen til.😁

Planen er egentlig og gjøre minst mulig på lengst mulig tid, det skulle vel la seg gjøre det?❤️

Jeg har vel innsett at jeg trenger disse dagene innimellom der det ikke trenger å skje så mye, noen friminutt der man faktisk kan slappe av og hente seg inn igjen. En viktig lekse lært etter mange mange smeller!🤭

Nå gleder jeg meg til Sebastian kommer ifra jobb så vi får handlet inn til helg og bare starte dette sirkuset fridager er for oss! tid til og bare være sammen! Gleder meg!🤭

Egentlig skulle jeg bare innom for og ønske dere en magisk start på denne lørdagen, grip den og gjør det beste utav det venner ❤️

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg