Gratulerer med dagen alle mammaer der ute

I går hadde jeg ikke kapasitet til og oppdatere bloggen og det føles godt å ha komt til ett punkt der det ikke er livsavgjørende å være innpå her hver eneste dag.😁

Det er ikke lenger en nødvendighet og jeg er langt mer avslappa når det kommer til akkurat dette.

På vei hjem ifra jobb i går kveld kjøpte jeg inn blomster, kake og det jeg trengte for og lage fastelavnsboller til mammas morsdag men hun har sovet seg frempå og rekker ikke stort av feiring før hun går på jobb. Kaka står seg og feiringen får vi ta seinere i dag🤭

Hele huset har vært syvsovere i dag, jeg våknet ikke før kl11 og for tiden føler jeg at jeg kunne sovet evig når jeg våkner. En slags komatilstand den første timen etter at jeg har våknet 😬

Den store drømmen for denne søndagen er rett og slett komme seg ut å gå litt! større drømmer har jeg faktisk ikke så det burde la seg gjøre og oppfylle den? hvem vet hva dagen bringer?❤️

Jeg gleder meg over fridagen og bare omfavner den med hele meg!🌹

Ha en supersøndag venner og gratulerer med dagen alle mammaer der ute 🫶

 

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg