Grand finale! Studenttilværelsen byr på mange følelser!

Folkens!❤️

Det er over!😁

Den er levert!🤭

Den er ute av verden for en skakke stund!❤️

FOR en lettelse!🤭

Nå venter bare tilbakemeldinger og veiledning og det første jeg gjor når jeg hadde levert den var å ta fatt på den andre og siste for dette semesteret. Jeg er ikke klok på en flekk!😅

Nå føler jeg at jeg kan puste igjen, at jeg kan leve og forhåpentligvis få litt hjernekapasitet tilbake til andre saker. Det har vært travelt men fy flate så gøy det har vært! jeg elsker når adrenalinet pumper og man virkelig kjenner at man lever.❤️

Nå venter undervisning med litt mer senkede skuldre der jeg kanskje får med meg det dem sier og ikke bare konsentrerer meg om tema som kan plukkes inni eksamen, det har vært utfordringen min dette semesteret.

Første omgang er over og NÅ skal jeg virkelig bare nyte livet til neste runde.

DETTE var direkte deilig! 😁❤️ Jeg måtte bare dele denne intense lettelsen og gleden med dere ❤️ takk for støtten dere gir meg 🌹 den er helt uvurderlig! 

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken

https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg