God morgen fra hotellsengen!

Jeg hadde en tanke i hodet i gårkveld, om at jeg skulle våkne opp her, dra gardinene for hverandre og nyte utsikten. Jeg skulle dra inn denne følelsen av å være på ett annet sted og virkelig kjenne på det. Jeg våknet og sprang rett på misjon om å få min første røyk, og det er skjeldent jeg våkner så røykesjuk! Behovet for røyk overdøvde alle disse tankene jeg hadde om en harmonisk morgen når vi først er på ett hotell langt borte ifra Måløy, men noen laster må man  bare ha 🙂

Nå skal vi ned til frukost før det bærer løst med foredrag i hele dag! Det blir spennende og lærerikt, og jeg satser på mange bilder til dere. Jeg håper dagen blir proppet med ting jeg kan ta med meg videre, for det er det disse helgene her er til for.

Noen sa i går at disse helgene er over før dem har begynt, og at tiden går helt vanvittig fort, men jeg håper denne helgen bare varer for evig! Dette kaller jeg terapi for sjelen, her har jeg funnet en fred inni meg, denne freden som jeg har lengtet slik etter, og jeg håper den varer slik at jeg kan ta den med meg hjem og videre i hverdagen min <3

Vi har det jammen fint vi to <3

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg