God jul alle sammen! jeg ønsket meg hvit jul, og hvit jul ble det

God morgen og god jul alle sammen! 🎅🏻

Jeg våknet bråere en jeg pleier i dag, på selveste juleaften og tok en titt ut vinduet! jeg har snakket om hvit jul en stund nå og ønsket meg snø på juleaften, jeg har snakket om hvor kult det hadde vært om vi våknet til snø og dette må vel være det nærmeste jeg kommer! ❤️

 

 

Det har ikke kriblet i magen siden jeg var barn, men i dag gjør det faktisk det! julemagien er ett faktum og jeg gleder meg til resten av dagen. Pappaen til Sebastian skal feire sammen med oss så vi blir en liten god gjeng her hjemme. Jeg har også invitert en nabo som plutselig ble aleine, og jeg er ikke typen til og se på det. 

 

 

Det er bare å kaste seg i å lage julefrukosten jeg har lovet gjengen min ❤️

Nå er det virkelig jul folkens 🎅🏻

ps: jeg blir online i hele dag om noen føler på ensomheten❤️

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg