Glassmester Kvamme tar jobben!

Annonseinnlegg

DÅ har jeg hatt en hyggelig befaring på alle vinduene og døren i kjelleren av hyggelige Johan Kvamme!
Ble en positiv opplevelse, da jeg fryktet at dette var et altfor stort prosjekt! Men Johan fikk dette til å virke som en lett sak.
Lærte masse om vindu og praten gikk lett!
Nå er det å vente på pris så vi får skiftet alle de dårlige vinduene, og får det varmere her i huset! Jeg gleder meg til fortsettelsen!

Annonse fra gymgrossisten siden jeg må ut i trening nå etterhvert så alt fra steoridene ikke forblir fett etter musklene går bort. På tide å få kroppen tilbake så jeg føler meg sunn og frisk også der! Anbefaler deres produkter! Og denne har jeg selv! C4 som gir bedre trening. 😉


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg