Glad denne dagen snart er over

Dette har ikke vært noen god dag for meg kjære lesere ❤️ Vonde tanker og angst har herjet i kroppen og at jeg har så god tid gjør det ikke lettere. Nå gleder jeg meg til torsdag og jobb igjen ❤️

Min kjære har jobbet overtid som veldig ofte den siste tiden og å sitte aleine når ting går litt trått er sikkert det dummeste man kan gjøre. Morgendagen blir mye lettere! ❤️

Det var ikke helt ventet at operasjonen kommer så kjapt og de dårlige nettene gjør dagene seige. Jeg gleder meg til en helt ny dag i morgen ❤️

Sov godt og drøm søtt kjære lesere ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg