Gjort STORINVISTERING! rett før jul og greier!

I dag har det jammen skjedd saker i husholdningen her!😳

 

Vi har fått gavekort på Elkjøp og istedenfor å kjøpe ting vi ikke trenger eller ønsker oss så valgte vi og invistere disse kortene i ny tv🫢

Vi måtte legge noen tusen imellom men vi måtte uansett kjøpt oss ny tv i den nærmeste fremtiden så i dag rydda vi bort ett av utleggene vi visste ville komme.😁

 

 

En midlertidig løsning, det blir leven her i stua når han begynner å rote med pynten min og vil flytte på møblene .

 

 

Det er første gang i hele mitt liv at jeg har kjøpt noe slikt, jeg har alltid fått brukt og har aldri hatt muligheten til å gjøre slike kjøp. 

Slik feirer jeg min 3årsdag for rusfriheten!😁

Vi har også fått gavekort på Rema så i dag handlet vi inn litt av maten vi trenger til juleaften, min kjære påstår at han klarer å lage ribba og jeg håper han har rett (jeg er elendig på kjøkkenet).😂

 

 

 

Og nå venter konsert med foreldrene mine på operahuset på Nordfjordeid! FOR en dag dette har vært! ❤️ og den har så vidt startet! 😁

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Gratulerer med ny Tv Til fotball VM..

      ja tidene forandrer seg fort når man slutter å bruke penger på bøtrst og røyk.. selv bytter jeg til garderobe med speil på dørene garderoben er betalt av iss og min sønn setter det opp han er nere flink tikĺ sånt så det blir demmes fa ve til posd og vi får ga vår sønn hjemme noen timer….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg