Gjort det slutt 20 ganger med meg – Nå reiser vi på hotell

 

God morgen verden! 💚

Jeg starter innlegget med dette bildet jeg tok ut vinduet akkurat, dette lover godt for resten av denne dagen. I dag skal vi reise på hotellopphold med mormor og besten (på Sebastian sin side)! vi ble overasket på torsdag med melding om vi ønsket og være med dem og skape helgemagi ❤️

Vi gleder oss masse til og se dem igjen og komme oss litt bort ifra hverdagen her hjemme❤️

Nå har jeg akkurat fortalt Sebastian om hvor fæl han har vært mot meg i natt, 😂dog i mine drømmer men det er viktig og få det ut. Han har forlatt meg sikkert 20 ganger i natt, så her er alt ved det normale. 😅

Pakking og forberedelser er også helt som normalt her, 😂vi starter nå og satser på at vi får med oss alt vi trenger. Jeg tror innerst inne at kontrollfreaken jeg har godt av å leve litt på kanten når det kommer til slike ting, i alle fall når det ikke er livsviktig.

Jeg gleder meg til og dele denne helgen med dere! endelig skjer det noe helt nytt i livet våres ❤️ ha en AMAZING start på denne lørdagen kjære lesere ❤️

 

 

Liker du denne bloggen? 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg