Gjør tabu alminnelig! Rus og psykisk helse på dagsorden!

Jammen santen dukket jeg opp i avisa igjen og denne gangen for noe langt bedre en før i “Gamle dager”!🤭😁

 

Vi bjuder inn på “Åpen kveld” i Operahuset på Nordfjordeid og skal fortelle om hvordan arbeidsplassen våres er bygd opp, de ulike delene av NPS og alle tilbudene vi har!

 

Hadde dette skjedd for 10år siden er ett spørsmål jeg har spurt meg selv mange ganger, jeg tror neppe at dette hadde vært mulig for bare noen år siden og jeg er så stolt over å få lov å være en del av dette. Rus og psykisk helse er tabu ennå i 2023.

 

 

 

Jeg er så stolt over at akkurat min arbeidsplass tar initiativ til å sette åpenhet på dagsorden og at min arbeidsplass åpner opp for at dem som ønsker å lære mer om dette faktisk nå har muligheten til det. ❤️

 

HELT vanlige problem som kan ramme hvem som helst er fortsatt noe man gjemmer bort og ikke snakker om.

 

Dette fører til en skam som er helt unødvendig, en skam som egentlig bare kan destrueres av at vi snakker om det.

 

Onsdag 12.april kl19-20 åpner vi salen for publikum og hvem som helst kan komme. Det er åpent for alle som har lyst å lære mer eller bare er nysgjerrig.😁

 

Jeg skal snakke om hva man selv kan gjøre om man har ett problem med rusen og jeg har ett så langt manus og SÅ mye på hjertet at jeg ikke vet om jeg klarer å holde meg innenfor den strenge tidsrammen jeg har fått! det er SÅ mange viktige ting som skal inn på kort tid og jeg gleder meg til å se en fullsatt sal.

 

Kampsaken min og det som ligger mitt hjerte nærmest Noter dato og tidspunkt bak øret og spre ordet folkens! ❤️

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg