Gjør hjemmet klar for helg! Før og etter kaoset, ifra maksimalistisk til minimalistisk stil

Vi har den siste tiden vært på jakt etter ting som kan gi oss denne helgefølelsen og jeg har mottatt masse tips om småting som gir andre denne herlige følelsen i kroppen når helgen setter inn. Jeg har valgt ut noen av tipsene som er overkommelige for oss og har allerede startet med noen av dem. ❤️

Jeg har lyst og starte innlegget med bilder jeg fant ifra jula i fjor, bare for og sette dette på spissen og vise hvor vanvittige endringer som har skjedd i hjemmet våres. Jeg må si jeg ble litt sjokkert over hvor lett man selv glemmer og hvor fort vant man blir med omgivelsene rundt en. Jeg er glad vi har valgt en mer minimalistisk stil og lært!

Nå er disse bildene tatt når det var jul, men man ser hvor mye ting og kaos som var her før. Nå har vi fjernet alt på veggene og har minst mulig støy rundt oss, jeg er helt sikker på at man får mer fred i sjelen av og kutte ut en del av smånipset rundt seg. ❤️

 

Som dere ser har jeg plukket ut tipset om levende blomster på bordet hver fredag, denne fikk jeg etter foredraget jeg holdt for 2 uker siden så den lever på hengende håret. Tipset om levende blomster var veldig bra og setter en liten start på helgefølelsen i hjemmet. 

Å vaske hus og rydde er også en fredagsrutine som er en fin start på helgen, når huset lukter reint og middagen står i ovnen kan man endelig ta helg med sine kjære! jeg gleder meg til og starte på de store prosjektene i huset, når man eier ett gammelt hus har man alltid arbeid og gjøre, jeg er egentlig bare takknemlig for alt jeg kan gjøre selv, med knekt rygg er ikke alt selvfølgeligheter.

Dette har vært en lang uke og jeg gleder meg ekstra mye til denne helgen hjemme, livet som rusfri rusavhengig byr på utfordringer som blir kastet på en, men jeg ville ikke vært foruten! 🌹

 

Med dette ønsker jeg dere en fantastisk helg! takk for oppmerksomheten. ❤️❤️❤️

 

Liker du denne bloggen? 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Utrolig fint dere fikk det. Takk for tips, om å ha minst mulig nips rundt seg.
      Da blir det helt sikkert mindre kaotisk.
      Skal prøve komme på foredrag på Storefjell

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg