Gjør alt for og være en god kone

Jeg skulle virkelig ha gjort dette hver eneste dag 😳 forsovet meg altså! 🤭

 

 

Aldri før har ting gått så fort som i dag! huset skinner og hvert eneste rom i leiligheten er støvesugd, vasket og rydda! 😳 bilen har vært i vaskehallen og fått seg en etterlengta overhaling og stua ser ut som ett lite privat vaskeri. Jeg har styra på som om fanden var bak meg og det har ikke kosta meg en eneste energimolekyl å gjøre det!

 

 

FOR en fin mandag! Det passet så greit at Sebastian måtte jobbe overtid 🤭 jeg har en tendens til og syntes at selskapet hans er så godt at sofaen sluker meg idet han kommer inn døra ❤️ så når han kommer hjem blir ingenting mer gjort så i dag har jeg fått ekstra tid aleine 🤭

 

Freakoutmonday! 😁

 

Nå håper jeg at min kjære skryter hemningsløst når han kommer hjem, jeg har brukt hele dagen til å veie opp for talent løsheten jeg viser på kjøkkenet og matlaging! jeg har sanka inn konepoeng i form av å fikse hele heimen slik at alt (bokstavelig talt alt) er på stell!😁

 

Om ikke han blir fornøgd er jeg veldig fornøgd selv.🤭 For en pangstart på uka dette har vært ❤️ jeg kan nesten ikke vente med å hente han på jobb! 😁

 

 


 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg