Gått på en skikkelig smell!

I går gikk jeg sannelig på en skikkelig smell!😞

 

Jeg var faktisk så sliten at jeg ikke orket å gå inn her på bloggen og si natta til dere og jeg er litt bekymret for hvordan det vil fungere for meg å gå skole i tillegg til jobb.

 

Det koster meg mye å ta imot læring, sitte stille og prosessere det jeg hører og nå går jeg imot ett helt år med lignende situasjon som i går.

 

I tillegg er vi her hjemme i en situasjon der vi ikke er enige om grunnleggende ting, som hvem vi slipper inni livet vårt og hvem vi tar inn i varmen. Det suger regelrett energi utav meg og i går på kurset skulle vi sette opp en bekymring og vi skulle sette det inni en kommode, med hva vi kan gjøre med bekymringen nå, hva vi kan vente med og hva vi faktisk må leve med.💔

 

 


Dette ble en tankevekker for meg og jeg innser at denne “situasjonen” må løses på ett vis. Ting må konfronteres og det nytter ikke lenger og lukke øya for ting og glatte over sannheten.

 

Nå skal jeg bruke denne dagen til og hente meg innigjen, gårsdagen ble mer brutal en ventet. 😞❤️

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg