Gangen er pusset opp! Her er resultatet

Ny uke og nye muligheter sier dem, og endelig har datoboken min fylt seg opp med litt gjøremål og avtaler fremover, den som har stått fullstendig tom så lenge. Akkurat i dag har jeg ingen avtaler og ingenting jeg må gjøre, så jeg har sovet lenge i dag og det gjor godt for sjelen min. Jeg er aleine i ukene da min kjære er igang med jobb igjen 🙂 det blir til å lage egne rutiner og gjøre ting når han er på jobb. Jeg eiger som sagt ikke tiltak, så bare å rydde litt er en stor prestasjon for meg for øyeblikket, men jeg prøver å ta tak i meg selv og pushe meg til å gjøre ting. Det føles så godt etterpå, og jeg har godt av å aktivisere meg selv.

Gangen er malt ferdig, og det var ett stort prosjekt som har tatt tid, siden tiltaksløsheten min har overtatt hele hverdagen min, men jeg kom i mål! Og det var kjempedeilig å bli kvitt den gyselige blåfargen som preget hele rommet. Vi har pusset opp mye i denne leiligheten her, og jeg syns vi har fått det veldig mye bedre enn før! Da alt var orange og rosemalt overalt, og man fikk hodepine bare av å se på 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg