Fyyy faen for en dag! Når ALT! alt som ikke skal skje, skjer!

 

😂 herregud for en dag dette her har vært 🤭 når jeg på det syltynne hårstrået rakk frem til timen min i tide oppdaget jeg at jeg har glemt og ta på meg bh 🤭😂 i soveantrekket mitt, uten sminke og håret til alle kanter etter tidenes mest strabasiøse tur Måløy-Førde kom jeg heseblesende inn 5minutter før og jeg har måttet vært ett syn for guder!🤭

 

Det verste var at jeg ikke rakk å pusse tenna en gang, det er litt ekkelt når du skal ha noen gravende i kjeften din 😂

 

 

Da jeg oppdaget at jeg ikke har bh på måtte jeg bare le av meg selv, alle med litt brøst vet hvordan det er å springe i regnet for og nå en viktig time når man ikke har noe som holder ting på plass! 😂

 

Underst alle lagene som jeg febrilsk prøvde og holde på plass var pysjshorta mi i XXL! 

 

Jeg har aldri følt meg så lite fresh til en sykehustime før og om jeg hadde blitt innlagt for inngrep så aner jeg faktisk ikke hva jeg skulle gjort 😂 ekstremt lite forberdt men allting ble godt i enden.

 

Han kunne ikke finne nye cyster og utelukket alt som kan være farlig. Nå må jeg bare leve med og være litt hoven på den ene siden og prøve og senke skuldrene mine som har blitt høyere og høyere jo mer jeg har tenkt på det.

 

Man skulle tro at det hele var over, at jeg nå kunne reise hjem og senke skuldrene!

 

Men ikke i dette livet!🤭 20 minutter før jeg var hjemme igjen ringer Sebastian meg…

 

Taket på huset lekker  og det drypper vann rett ved siden av der TV-en henger. 😳 Nå må vi få det flytta midlertidig og Sebastian har prøvd å finne ut hvor vannet kommer inn. Bøtter blir løsningen inntil videre 😬

 

 

I dag er dagen der man helst bare skulle forblitt i senga, der man ikke skulle beveget seg en gang 😂🤭

 

Alt man kan tenke seg går imot en og til slutt blir det så galt at man bare må le med og bare ta det som det kommer, man blir tvunget til og bare la alt gli..

 

Alle som kjenner meg godt vet at jeg gjerne er en halvtime for tidlig enn ett eneste minutt for seint, uansett hva det gjelder. I dag merket jeg hvordan jeg reagerer når jeg først har gjort det store, det er som om hjernen kobler ut og jeg klarer ikke å tenke en eneste rasjonell tanke.

 

Akkurat nå ringte det på her hjemme, så jeg sprang for og sjekke vinduet som alltid og der var ingen… 😳🤭

 

Herrelighet så jeg gleder meg til og bare legge meg! 🤭 nå orker jeg ikke mer overraskelser jeg ikke ønsker. rundt munnen er ett stort smil, bare slik at ingen tar ting bokstavelig! humoren er på plass som alltid som en reddende engel! 😂❤️

Hva i alle dager skulle jeg gjort uten? 

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg