Fyllesjuk eller bare hatt det ekstremt gøy?

Hodet føles som bomull og jeg er for trøtt til og klare og tenke… det er som en fyllesyke bare at man vet man ikke kan være det 😂 det er så mange inntrykk som skal inn på kort tid og det vil gå en uke før jeg har klart og tatt innover meg hvor stort dette har vært. ❤️


Natten har vært turbulent og jeg sovnet ikke før i 3-tiden! Min kjære har sprukket i drømmene i natt så vi er to stk trøtte mennesker på tur 😁

Frukost inntatt og styremøte står for tur før vi kaster oss hjemover! Jeg er helt sikker på at bilturen blir akkurat slik det pleier og være, fullstendig stille og alle sitter i egne dype tanker, for dette er en opplevelse for livet for alle. ❤️

FOR en helg! Og FOR en organisasjon vi er så heldige og få være med i! ❤️ Det er godt det ikke er lenge til neste gang! 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg