Fy fader så mye ræææl vi eier! – Opprydding i skap og skuffer –

Jeg har mistet ett viktig kort og i søken på dette oppdaget jeg hvor vanvittig mye ræl vi faktisk eier. Jeg tenkte på det i går at om noen hadde flyttet alt vi eier på ett lager og bedt oss plukke ut det som var vårt hadde vi nok bare klart og plukket ut 10%. 😳

Egentlig er jeg både ryddig og strukturert, men unntaket er alle gjemmestedene, alle skapene og skuffene i huset, der har jeg null peiling og har rydda 10kg med penner, blyanter og kontorutstyr jeg ikke ante jeg eide, jeg har funnet hårfarge i hele regnbuens farger og visste ikke at jeg en gang i tiden vurderte både rosa og blått hår. 😂

Og til nå har jeg bare tatt ett eneste skap. 😳

Det gikk heeelt fint før når jeg ikke hadde oppdaget alle disse rotete skapene, da jeg levde i den tro på at hjemmet mitt var ett ryddig og fint sted, helt til jeg oppdaget til all min skrekk disse overfylte stedene med ting jeg faktisk ikke visste jeg hadde.😂

Jeg tror mange vil kjenne seg igjen i dette innlegget, og jeg tror faktisk at de fleste har det slik så derfor velger jeg og dele også den rotete delen av meg selv. Alt dette er meg, undertegnende som har klart og samlet! jeg er ett rotehue! 😁

 

 

En smak av sommer

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg