Fy fader for ei dritthelg!

Denne helga har jeg måttet tvinge meg selv til og gjøre positive ting for og ikke miste helt forstanden og jeg har måttet tviholde på meg selv for og ikke eksplodere flere ganger 😳 Det har rett og slett vært tidenes dritt-helg med bare dårlig stemning, og jeg som hadde så store forhåpninger til denne helga.🫣

Jeg er glad uka starter i morgen! jeg er bare glad at denne helga snart er slutt og måtte bare få det ut 😣 Når alt bare blir feil og teit og flere ting skjer på samme tid så er det faktisk vanskelig og holde fokuset og holde seg positiv, ikke alt i livet er positivt og bra hele tiden og jeg tenker ikke å dekke over det faktum at livet faktisk suger innimellom også for oss.

Jeg håper jeg får sove i natt men jeg har nesten gitt opp disse nettene, jeg regner med at jeg våkner like sliten i morgen. Nå skal jeg prøve å se Farmen og prøve å drømme meg litt vekk, ikke vant jeg noe på bingo i kveld heller så akkurat nå er alt bare litt dritt.

Takk for i dag lesere! jeg kommer sterkere tilbake, jeg lover. ❤️

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Motgang gjør deg enda sterkere…
      Denne helga gikk dritt hiv den over skulderen og dont loock back….
      En helt ubrukt helg i slutten på uka
      med nye muligheter… glem ikke det frue..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg