Funnet tilbake til meg selv på favorittstedet mitt! – Naturen setter alt i perspektiv –

 

 

 

“Før i tiden” – Altså før når bensinprisene ble skyhøye og vi hadde mer tid til overs brukte vi mye tid på noe vi kaller “Terapiturer”.❤️

 

Jeg har jo en knekt rygg og en stund var det fysisk umulig for meg å nyte naturen og komme meg ut uten bil, derfor ble disse “Terapiturene” skapt der vi satte oss i bilen og oppsøkte alle de vakre stedene vi har rundt oss her vi bor.😁

 

Når vi kjente at det raslet i sjela og noe måtte ut oppsøkte vi disse stedene og bare tok inn alt det vakre som omringer oss her på Vestlandet, jeg har funnet mange svar på mange spørsmål bare ved å sitte ved disse stedene og ingenting gir meg mer perspektiv en når jeg ser noe vakkert ute i det fri. Jeg blir liten, så blir alskens problemer! ⭐️

 

 

 

Nå er det så lenge siden sist at jeg faktisk ikke husker sist gang jeg blåste i dyre priser og brukte bensin “unødig” på noe som helst!😂 (gniten som jeg er).

 I dag tenkte jeg å feire at jeg har to hele dager uten å måtte ta smertestillende med å ta med meg pappaen min på en slik “Terapitur”.

 

Det har stormet den siste tiden, jeg husker ikke sist jeg følte fred og jeg trenger å finne tilbake til meg selv. Hvilket bedre sted å gjøre akkurat det en her?😁

 

Jeg vet ikke om ett vakrere sted! ❤️

 

Jeg har funnet så mye sjelefred, motivasjon og lykke som ikke har handlet om rus på dette stedet som ligger hjertet mitt nært.

 

 

 

Det var rett og slett deilig å komme seg ut og kjenne den iskalde lufta på kinnene og virkelig få pustet ut! jeg ble minnet på hva som er viktig her i verden og hvor jeg startet den gangen med det valget jeg tok.

Jeg står fortsatt stødig i avgjørelsen om å endre livet mitt, tenk det etter hele 3år?😁

 

Det hadde jeg faktisk aldri trodd, men her står jeg og er klar for fortsettelsen og uansett hvor vanskelig det vil bli så vet jeg at alt vil bli bra.

 

Til dere som er bekymret for meg, jeg har det fint❤️

 

Takk for at jeg får dele denne opplevelsen med dere❤️

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg