Fullstendig slått ut – Influensadagboka

I dette øyeblikk står pappaen min på kjøkkenet og vasker opp, en fordel ved og være utslått av influensaen. 😂

Jeg har akkurat klart og karre meg ifra soverommet og til stua men det er ikke stort med meg i dag heller. I går var første dag på det jeg kan huske jeg ikke blogget på en hel dag og det merkes på antall lesere og aktivitet her inne. KLART det betyr noe! ❤️

Det er iskaldt ute og snøen laver ned, helst skulle jeg vært ute og hatt fotoshoot og oppsøkt alle disse vakre stedene men her sitter jeg og har blitt overvunnet av manfluen jeg mobbet min kjære med. 😂

Nå har denne influensaen herjet i kroppen i 5 dager og det er den merkeligste sjuka jeg har vært borti… 😳Man føler seg på bedringens vei for så og bli dårligere igjen og feberen kommer tilbake med jevne mellomrom. Det kan med andre ord ta tid men jeg håper jeg er frisk til helga for da skal vi på julebord med jobben til min kjære på hotell.❤️

 

Nok en dag med sykdom i heimen, men jeg er heldig som har så mange ting jeg fortsatt kan gjøre her jeg ligger, jeg har bloggen og dere og dele med! ❤️man blir aldri ensom med en slik heiagjeng som dere. ❤️

 

Liker du denne bloggen? 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg