Fullstendig kollaps! – Ska berre gje litt faen –

Klokka er snart halv sju og jeg har akkurat komt inn dørene hjemme, leiligheten er tom og jeg har tenkt å benytte meg av en anledning jeg sjelden unner meg selv 😳 Jeg har tenkt å bare gi litt faen i kveld, legge meg på sofaen og pleie det vonde kneet som har dunka igjennom disse fagdagene og ikke har jeg tenkt å løfte en finger før i morra tidlig når jeg skal på jobb. Ting får være ting, jeg kunne ikke brydd meg mindre og har ingen ork i kroppen til og irritere meg over disse hundrevis av tingene jeg skulle ha fått gjort, tingene er der også i morra eller neste uke for den saks skyld.

Jeg har tenkt å kollapse her på sofaen og ikke bruke en eneste hjernecelle, foruten når jeg må på toalettet eller putte en snus under leppa, jeg er ikke sikker på hvor mange man bruker men i kveld skal minst mulig i sving. Hjemturen har gått vanvittig fort! vips så var vi hjemme igjen, og glad er jeg for det akkurat nå. Jeg har fått smørt inn kneet mitt som bare fortsetter og verke og jeg tror jeg er på andre uka, det har fungert med smertestillende krem og det har egentlig reddet hele denne dagen, jeg er spent på hvordan det funker i morgen.

 

På tross av smerter og ekstremt dårlig søvn har disse dagene lært meg mye om den jobben jeg skal gjøre og gjør, dem har fått meg til og reflektere over rollen min, den miljøterapien vi arbeider med og veien videre. Man får tenkt over hvor man kan bli flinkere når noen forklarer hva miljøterapi faktisk er, det er bare vanskelig og forklare med ord, men er en sentral og viktig del når man jobber med rus og psykisk helse. Veldig takknemlig for at jeg fikk være med, superglad for flink foreleser og SÅ heldig som har fått hatt så mange fine mennesker rundt meg, livet er magisk men akkurat i kveld går jeg inni streik og er ute av telling til i morgen tidlig.

Natta lesere, det har vært som alltid veldig gøy og dele det jeg opplever med dere! ❤️

 

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg