Full fest i stua med “Hver gang vi møtes” – Noen ting blir faktisk bedre uten en øl i hånda!

Jeg sitter i skrivende stund inntullet i en stor badekåpe jeg fikk med mammaen til Sebastian og familien der til bursdagen! 😁 Jeg har tatt meg en lang varm dusj som kjente ut som en himmel for en vond kropp og mage. Vi har sett film på tv i kveld og bare kosa oss og jeg har faktisk klart å holde disse tunge tankene borte!

 

Vi har sett “Hver gang vi møtes” og hørt på nydelig musikk og hver eneste gang jeg sitter her på en lørdagskveld og ser musikkprogram så blir jeg minnet på hvor deilig det er å være edru!  det var nemlig en greie å drikke øl og se disse programmene, jeg har faktisk store problemer med “Skal vi danse” og må se “Dansebobla” for og få med meg høydepunktene, noen ting blir nok aldri det samme igjen men fytti katta så glad jeg er for at jeg valgte denne veien og nå kan sitte her på en lørdagskveld og danse i sofaen (om jeg hadde klart det hadde jeg gjort det) når Bjørn Eidsvåg fremfører Freddy Kalas låter!😂

Smertene i magen har roet seg ned til kvelden, jeg håper så inderlig på en lang natt med veldig trengt søvn og håpet er at jeg ikke igjen våkner midt på natta og ikke får sove.🤞🤞

 

Vær så snill, gi meg EN natt med skikkelig søvn!💫

 

Tusen takk for i dag alle sammen! dere er magiske! ❤️ Natta bloggen 🌹

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg